Obsługa klienta

Rezerwacje

Twój voucher powinien zostać wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail. Sprawdź wprowadzone informacje, a szczególnie poprawność adresu e-mail. Jeżeli wszystkie dane są poprawne, skontaktuj się z działem wsparcia klienta.

Dzięki dodatkowym pakietom ubezpieczenia możesz zmniejszyć odpowiedzialność osobistą w przypadku uszkodzenia pojazdu. Może ona zostać zredukowana lub całkowicie zniesiona. Udział własny w szkodzie zależy od kategorii pojazdu, wybranego pakietu oraz liczby dni, na które pojazd jest wynajmowany. Ceny dodatkowych pakietów można sprawdzić podczas rezerwacji.

Możesz skorzystać z następujących pakietów dodatkowych:

  • SCDW (Super AC) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia szkód pojazdu/obrażeń ciała.
  • CDW (AC)+ jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi część udziału własnego w przypadku wystąpienia szkody pojazdu/obrażeń ciała.
  • WUG (Ochrona Kół, Podwozia i Szyb) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia uszkodzeń kół, podwozia i szyb.

Dodatkowe pakiety ubezpieczenia są odpłatne.

Miejsce odbioru i zwrotu oraz kategorię pojazdu możesz zmienić najpóźniej na 48 godzin przed odbiorem. Godzina odbioru może zostać zmieniona najpóźniej na 12 godzin przed odbiorem. O usługę dostawy możesz wnioskować najpóźniej na 48 godzin przed odbiorem.

Jeżeli o spóźnieniu poinformujesz dział wsparcia klienta, pojazd będzie na Ciebie czekać do chwili Twojego przyjazdu. W przeciwnym wypadku obowiązują następujące okresy rezerwacji.

  • 16.09 - 31.12 i 01.01 - 14.06 - 6 godzin
  • 15.06 - 15.09 - 1 godzina

Tak, każdą rezerwację możesz odwołać bezpłatnie do 48 godzin przed planowanym terminem odbioru. Jedynym warunkiem jest wysłanie maila na adres customer.support@carwiz.pl.

Jeśli anulujesz rezerwację na mniej niż 48 godzin przed planowanym terminem odbioru samochodu, pobieramy pełną kwotę Twojej rezerwacji.

Posiadanie konta użytkownika nie jest konieczne. Jednakże zalecamy jego założenie - dzięki temu będziesz mógł/ mogła sprawdzać swoje faktur, a także otrzymywać informacje o dodatkowych korzyściach i specjalnych ofertach.

Karta kredytowa jest niezbędna podczas odbioru samochodu, ale możesz użyć innej karty kredytowej. Jeżeli nie masz innej karty kredytowej, nie będziesz mógł/ mogła odebrać pojazdu.

Podczas odbioru musisz przedstawić ważną kartę kredytową, dowód osobisty oraz ważne prawo jazdy. Dodatkowo do prawa jazdy, które nie zostało wystawione przy użyciu alfabetu łacińskiego, ale np. alfabetu chińskiego, japońskiego lub cyrylicy, musi być dołączone międzynarodowe prawo jazdy.

Nie - tylko właściciel karty kredytowej może podpisać umowę w swoim własnym imieniu oraz odebrać pojazd.

W tej sprawie skontaktuj się z działem wsparcia klienta.

Klient, który odbiera pojazd musi mieć przy sobie dokumenty (prawo jazdy i dowód) oraz ważną kartę kredytową.

Kontakt

Lubimy ciasteczka i korzystamy z nich oraz podobnych technologii, aby ułatwić ci korzystanie z naszej witryny www.carwiz.pl. Kontynuując przeglądane naszej witryny, wyrażasz zgodę na ich używanie.  Więcej informacji »