Obsługa klienta

Rezerwacje

Państwa bon powinien zostać wysłany na adres e. Prosimy o ponowne sprawdzenie wprowadzonych informacji i jeżeli wszystko wydaje się być w porządku, prosimy o kontakt z działem wsparcia klienta.

Z dodatkowymi pakietami ubezpieczenia możecie Państwo zmniejszyć odpowiedzialność osobistą w przypadku wystąpienia szkód pojazdu. Może ona albo zostać zredukowana, albo całkowicie zniesiona. Udział własny w szkodzie zależy od kategorii pojazdu, wybranego pakietu oraz liczby dni, na które pojazd jest wynajmowany. Ceny dodatkowych pakietów można sprawdzić podczas rezerwacji.

  • SCDW (Super AC) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia szkód pojazdu/obrażeń ciała.
  • CDW (AC)+ jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi część udziału własnego w przypadku wystąpienia szkody pojazdu/obrażeń ciała.
  • WUG (Ochrona Kół, Podwozia i Szyb) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia uszkodzeń kół, podwozia i szyb.

Miejsce odbioru i zwrotu, podobnie jak i model pojazdu mogą zostać zmienione do 48 godzin przed odbiorem. Godzina odbioru może zostać zmieniona do 12 godzin przed odbiorem, a o usługę dostawy można wnioskować do 48 godzin przed odbiorem.

Jeżeli poinformowali Państwo dział wsparcia klienta, Państwa pojazd będzie na Państwa czekać do chwili Państwa przyjazdu. W przeciwnym wypadku obowiązują następujące okresy rezerwacji.

  • Od 16 września - 31 grudnia oraz od stycznia - 14 czerwca - 6 GODZIN
  • Od 15 czerwca - 15 września - 1 GODZINA

Mogą Państwo anulować rezerwację przez konto użytkownika lub przez formularz rezerwacyjny bezpłatnie do 24 godzin przed odbiorem pojazdu.

Jeżeli klient nie zjawi się lub nie odbierze pojazdu bez podania ważnej przyczyny lub bez anulowania rezerwacji, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia na karcie kredytowej kosztów anulowania.

Pomimo, iż posiadanie konta użytkownika nie jest konieczne, aby dokonać rezerwacji, daje ono Państwu możliwość śledzenia Państwa faktur, specjalnych korzyści, a także możliwość sprawdzania wiadomości i ofert dostępnych dla Państwa.

Zawsze mogą Państwo użyć innej karty kredytowej do odbioru. Jednak, jeżeli nie mają Państwo innej karty kredytowej, nie będą Państwo mogli odebrać wybranego pojazdu.

Podczas odbioru muszą Państwo przedstawić ważną kartę kredytową, dowód osobisty oraz ważne prawo jazdy. Dodatkowo do prawa jazdy, które nie zostało wystawione przy użyciu alfabetu łacińskiego, ale np. alfabetu chińskiego, japońskiego lub cyrylicy, musi być dołączone międzynarodowe prawo jazdy.

Niestety tylko posiadacz karty kredytowej może podpisać umowę w swoim własnym imieniu oraz odebrać pojazd.

W takim przypadku prosimy o poinformowanie działu wsparcia klienta.

Klient, który odbiera pojazd musi mieć przy sobie swoje dokumenty osobiste (prawo jazdy i dowód osobisty) oraz ważną kartę kredytową.

Kontakt

by zwiększyć wygodę przeglądania, strona internetowa CARWIZ korzysta z plików cookie i podobnych technologii. Jeśli będziesz kontynuować przeglądanie tej witryny, uznamy, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji »