Obsługa klienta

Przed wypożyczeniem

Dokonując rezerwacji nie musicie Państwo wpisywać numeru swojego prawa jazdy ani informacji jego dotyczących, lecz muszą Państwo posiadać ważne prawo jazdy ze sobą podczas odbioru pojazdu. 

Jeżeli mają Państwo 18 lat, mogą Państwo zarówno wynająć, jak i kierować naszymi pojazdami, lecz proszę wziąć pod uwagę fakt, że osoby poniżej 23 lat muszą uiścić dodatkową opłatę dla młodych kierowców, która obowiązuje wszystkich młodych kierowców wymienionych w umowie.

Podczas odbioru muszą Państwo przedstawić ważne prawo jazdy. Dodatkowo do prawa jazdy, które nie zostało wystawione przy użyciu alfabetu łacińskiego, ale np. alfabetu chińskiego, japońskiego lub cyrylicy, musi być dołączone międzynarodowe prawo jazdy. Międzynarodowe prawo jazdy wymagane jest także do dokumentów wydanych w USA, Kanadzie i Australi.

Tak, podczas rezerwacji pojazdu sprawdzana jest Państwa karta kredytowa. Ważna karta kredytowa stanowi podstawę każdego wynajmu pojazdu i w ten sposób sprawdzamy tylko jej autentyczność. Państwa karta kredytowa nie zostanie obciążona podczas takiej weryfikacji.

Tak, możecie Państwo. Jednakże prosimy pamiętać, że osoba podpisująca umowę musi być posiadaczem ważnej karty kredytowej.

Akceptujemy wszystkie karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners.

Uwaga:  Nie akceptujemy kart przedpłaconych lub kart płaskich Electron, kart podróżnych ani kart Visa Electron lub Maestro.

Nie. Podczas rezerwacji sprawdzamy tylko jej autentyczność.

Pomimo tego, że staramy się uwzględniać życzenia każdego klienta, z przykrością informujemy, że nie możemy zagwarantować konkretnego modelu, tylko wybraną kategorię samochodu.

Prosimy o sprawdzenie tego w części „Pojazdy”.

Tak, mogą Państwo i mogą Państwo to zrobić wybierając opcję „Prośba o silnik Diesla” podczas wyboru dodatkowego wyposażenia.

Prosimy pamiętać, że w takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata.

Oferujemy taką usługę. Jednakże musi to zostać ustalone 48 godzin przed odbiorem pojazdu i jest za to pobierana opłata zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

Mogą Państwo zawsze skontaktować się działem wsparcia klienta lub z jednym z naszych biur. Dane kontaktowe znajdują się w części Kontakty.

Udział własny w szkodzie jest maksymalną kwotą, do której klient może być pociągnięty do odpowiedzialności w razie uszkodzenia. Jego wysokość zależy od kategorii pojazdu, a kwotę można sprawdzić podczas rezerwacji.

Udział własny w szkodzie jest maksymalną kwotą, do której klient może być pociągnięty do odpowiedzialności w razie wypadku. Jego wysokość zależy od kategorii pojazdu, a kwotę można sprawdzić podczas rezerwacji.

SCDW jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia szkód pojazdu/obrażeń ciała.

CDW (AC)+ jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi część udziału własnego w przypadku wystąpienia szkody pojazdu/obrażeń ciała.

WUG (Ochrona Kół, Podwozia i Szyb) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia uszkodzeń kół, podwozia i szyb.

Mogą ją Państwo zmniejszyć wybierając dodatkowy pakiet ubezpieczenia i w zależności od wybranego pakietu, udział własny w szkodzie jest albo zmniejszany, albo całkowicie znoszony.

Tak, jeżeli chcą Państwo mieć pełną informację o cenie wynajmu. Jednakże zawsze mogą Państwo wybrać dodatkowe pakiety i usługi w trakcie odbioru pojazdu.

Aby być pewnym, że wyposażenie, które Państwo chcecie jest dostępne podczas odbioru pojazdu, radzimy, aby je zarezerwować podczas rezerwacji pojazdu. Jednakże w zależności od dostępności można także poprosić o nie w naszych biurach.

W naszej ofercie znajdują się, GPS , fotelik dziecięcy/podstawka, łańcuchy na opony, itp.

Jako nasi klienci macie Państwo dowolność w użytkowaniu pojazdu na terenie Polski, podobnie jak i w innych krajach. Jednakże, jeżeli planujecie Państwo korzystać z pojazdu poza granicami Polski naliczana jest specjalna opłata. 

Wszyscy klienci mają dowolność w wyborze środków transportu podczas okresu wynajmu. Jednakże w takiej sytuacji naliczana jest specjalna opłata.

W naszej regularnej ofercie nie ma limitu przebiegu. W przypadku ofert specjalnych limit przebiegu jest zawsze jasno podawany.

Nasze pojazdy mogą być używane przez kilka godzin, jak sobie Państwo życzą, jednak minimalną pobieraną opłatą jest zawsze opłata za 24 godziny. Czas odbioru i zwrotu jest zawsze wybierany podczas rezerwacji.

Maksymalny okres najmu wynosi 30 dni. Jednakże, jeżeli zaistnieje potrzeba dłuższego okresu wynajmu niż ten tutaj określony, prosimy o kontakt z działem wsparcia klienta.

Tak, CARWIZ oferuje taką usługę. Mogą Państwo odebrać pojazd w jednym biurze i zwrócić go w drugim. Mogą Państwo sprawdzić listę biur oraz wybrać miejsce odbioru i zwrotu podczas rezerwacji. Koszt takiej usługi („Usługa zwrotu wynajmowanego pojazdu w innym miejscu niż miejsce odbioru”) zostanie obliczony i dodany do kosztu wynajmu podczas rezerwacji.

Chcąc zapewnić naszym klientom jeszcze większą elastyczność, wprowadziliśmy taką możliwość proponując oferty indywidualne (dotyczące miejsca zwrotu).

Podczas rezerwacji musi zostać podany dokładny czas zwrotu. Jednak możecie Państwo zmienić godzinę zwrotu do 12 godzin przed odbiorem pojazdu.

Uwaga: w przypadku spóźnień, zastrzegamy sobie prawo do niewydania pojazdu.

Tak, lecz w przypadku odbioru i zwrotu poza godzinami pracy biura pobierana jest specjalna opłata, podana podczas rezerwacji. Godziny pracy każdego biura można sprawdzić w części Kontakty.

Kontakt

by zwiększyć wygodę przeglądania, strona internetowa CARWIZ korzysta z plików cookie i podobnych technologii. Jeśli będziesz kontynuować przeglądanie tej witryny, uznamy, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji »