Obsługa klienta

Przed wypożyczeniem

Dokonując rezerwacji nie musisz wpisywać numeru swojego prawa jazdy ani żadnych związanych z nim informacji. Natomiast będziesz musiał/a okazać ważne prawo jazdy podczas odbioru pojazdu. 

Aby wypożyczyć i prowadzić samochód musisz mieć co najmniej 18 lat. Jeśli masz mniej niż 23 lata, będziesz musiał/a uiścić dodatkową opłatę dla młodych kierowców, która obowiązuje wszystkich młodych kierowców wymienionych w umowie.

Podczas odbioru samochodu musisz okazać ważne prawo jazdy. Dodatkowo, w przypadku prawa jazdy, które nie zostało wystawione przy użyciu alfabetu łacińskiego, ale np. alfabetu chińskiego, japońskiego lub cyrylicy, musi być dołączone międzynarodowe prawo jazdy. Międzynarodowe prawo jazdy wymagane jest także do dokumentów wydanych w USA, Kanadzie i Australi.

Tak, podczas rezerwacji pojazdu sprawdzana jest Twoja karta kredytowa. W ten sposób sprawdzamy jej autentyczność. Twoja karta kredytowa nie zostanie obciążona podczas weryfikacji.

Tak, możesz. Jednakże pamietaj, że osoba podpisująca umowę musi być posiadaczem ważnej karty kredytowej.

Akceptujemy wszystkie karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners.

Uwaga:  Nie akceptujemy kart przedpłaconych lub kart płaskich Electron, kart podróżnych ani kart Visa Electron lub Maestro.

Nie. Podczas rezerwacji sprawdzamy tylko autentyczność karty.

Staramy się uwzględniać życzenia każdego klienta, ale nie możemy zagwarantować konkretnego modelu, tylko wybraną kategorię samochodu.

Kategorie pojazdów może sprawdzić w zakładce "Pojazdy".

Tak. Wystarczy, że podczas rezerwacji wybierzesz opcję „Prośba o silnik Diesla” (opcja odstępna w ramach wyboru dodatkowego wyposażenia). 

Pamiętaj, że w takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata.

Tak. Jednak musi to zostać ustalone 48 godzin przed odbiorem pojazdu i pobieramy za to opłatę zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

W przypadku problemów podczas rezerwacji, skontaktuj się z działem wsparcia klienta lub z jednym z naszych biur. Dane kontaktowe znajdziesz się w zakładce "Kontakty".

Udział własny w szkodzie to maksymalna kwota, jaką możesz zostać obciążony/a w razie uszkodzenia pojazdu. Jego wysokość zależy od kategorii pojazdu, a kwotę możesz sprawdzić podczas rezerwacji.

Udział własny w szkodzie jest maksymalną kwotą, do której klient może być pociągnięty do odpowiedzialności w razie wypadku. Jego wysokość zależy od kategorii pojazdu, a kwotę można sprawdzić podczas rezerwacji.

SCDW jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia szkód pojazdu/obrażeń ciała.

CDW (AC)+ jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi część udziału własnego w przypadku wystąpienia szkody pojazdu/obrażeń ciała.

WUG (Ochrona Kół, Podwozia i Szyb) jest dodatkowym ubezpieczeniem, które znosi udział własny w przypadku wystąpienia uszkodzeń kół, podwozia i szyb.

Udział własny możesz zmniejszyć wybierając dodatkowy pakiet ubezpieczenia. W zależności od wybranego pakietu, udział własny w szkodzie jest albo zmniejszany, albo całkowicie znoszony.

Tak, jeżeli chcesz mieć pełną informację o cenie wynajmu. Zawsze możesz też wybrać dodatkowe pakiety i usługi w trakcie odbioru pojazdu.

Nie ma takiej konieczności, jednakże zalecamy rezerwację dodatkowago wyposażenia przy bukowaniu pojazdu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że zamówione wyposażenie jest dostępne podczas odbioru pojazdu.

W zależności od dostępności można także poprosić o dodatkowe wyposażenie w naszych biurach.

W naszej ofercie znajdziesz GPS, fotelik dziecięcy/podstawkę, łańcuchy na opony itp.

Tak. Jednak pamiętaj, że w przypadku, gdy będziesz korzystać z auta poza granicami Polski, naliczymy specjalną opłata. 

Wszyscy klienci mają dowolność w wyborze środków transportu podczas okresu wynajmu. Jednakże w takiej sytuacji naliczana jest specjalna opłata.

W naszej regularnej ofercie nie ma limitu przebiegu. W przypadku ofert specjalnych limit przebiegu jest zawsze jasno komunikowany.

Nie ma takiego ograniczenia. To może być nawet kilkadziesiąt minut. Pamiętaj, że minimalna pobierana przez nas opłata to opłata za 24 godziny. Czas odbioru i zwrotu jest zawsze wybierany podczas rezerwacji.

Maksymalny okres najmu wynosi 30 dni. Jeśli chcesz wypożyczyć samochód na dłużej, skontaktuj się z działem wsparcia klienta.

Tak, oferujemy taką usługę - jest ona dodatkowo płatna. Możesz odebrać pojazd w jednym biurze i zwrócić go w drugim. Sprawdź listę, a następnie wybierz miejsce odbioru i zwrotu podczas rezerwacji. Koszt takiej usługi („Usługa zwrotu wynajmowanego pojazdu w innym miejscu niż miejsce odbioru”) zostanie obliczony i dodany do kosztu wynajmu podczas rezerwacji.

Podczas rezerwacji musi zostać podany dokładny czas zwrotu. Możesz zmienić godzinę zwrotu najpóźniej 12 godzin przed odbiorem pojazdu.

Uwaga! W przypadku spóźnień, zastrzegamy sobie prawo do niewydania pojazdu.

Tak. Pamiętaj, że w przypadku odbioru i zwrotu poza godzinami pracy biura pobierana jest specjalna opłata, podana podczas rezerwacji. Godziny pracy każdego biura można sprawdzić w zakładce "Kontakty".

Kontakt

by zwiększyć wygodę przeglądania, strona internetowa CARWIZ korzysta z plików cookie i podobnych technologii. Jeśli będziesz kontynuować przeglądanie tej witryny, uznamy, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji »